söndag 25 oktober 2009

Eftermiddag med Ulla Olsson och Herrorkestern


Efter en lördag med högskoleprovet i Norrtälje var det skönt att koppla av med en extra tidningsläsningstimme idag. Men inte nog med det: dagen förgylldes ännu mer av Ulla Olsson och Herrorkestern på Louis på eftermiddagen. Det svängde i den fullsatta restaurangen och låtarna ringer fortfarande i öronen, flera timmar efteråt. Jag ångrar bara att jag inte tog en bild så att jag hade fått med den röda klänningen och de långa, svarta handskarna och gänget som spelade. Men bot och bättring kommer.

2 kommentarer:

Anonym sa...

STEFAN! Du är en "hyvens"svärfar!
Tack för tips på bra låtar och de värmande orden på Din blogg!
/Ulla

Stefan Estbys Kommentarer sa...

Tack! Allt är välförtjänt. Det kan mina kolleger intyga. Jag träffade dem idag.